Responsive Image

XEDEA

  • Gure ikastetxeak kalitatezko hezkuntza eskaintzen du, pertsonaren garapen osoa eta harmonikoa lortzeko.

  • Ikasle bakoitzaren gaitasunak ahalik eta gehien garatzen saiatzen da, ahalik eta garapen integral handiena sustatuz eta zuzentasuna bermatuz.

  • Bizitza pertsonalerako eta sozialerako pertsona eskudunak osatzen dituzten ikaskuntzak egiten ditu. Hori guztia pertsona, gizon eta emakume guztien begirune, tratu eta aukera berdintasunaren esparruan.

  • Metodologia inklusiboak aplikatuz, balioetan oinarritutako hezkuntza, bizikidetza baketsua, elkartasuna, eskubide-berdintasuna, aukerak eta erantzukizunak sustatzen dira, hori guztia familiekin lankidetzan.

  • Pentsamendu gogoetatsua eta kritikoa bultzatzen du.

  • Giro positiboa eta kooperatiboa sustatzen du hezkuntza-komunitateko kide guztien artean.

  • Ingurune natural eta sozialarekin elkarreraginean jarduten du eta horretan laguntzen du.

  • Izaki bizidunekiko eta ingurumenarekiko errespetua eta garapen jasangarria bultzatzen duten balioak irakasten ditu.

  • Bizimodu osasungarriak sortu eta bultzatzen ditu.

  • Eremu guztietan baloratzen eta sustatzen ditu jarduera artistikoak: musikalak, eszenikoak, plastikoak eta literarioak. Irakasgai hauen bidez sormena sustatu eta komunikazioa bultzatu nahi da.

  • Tertulia dialogikoen bidez, irakurketa, ahozko adierazpena eta entzute aktiboa sustatzen dira, norberaren aberastasun eta garapenerako bide gisa, irakurketa-ohituren barneraketa sustatuz.

  • Jakin-min eta zehaztasun zientifikoa pizteko espazioak eskaintzen ditu.

  • Hizkuntzen aldeko apustua. D eredua eskaintzen du, euskara irakas-hizkuntza gisa edukiak eskuratzeko, eta Ingelesezko Ikaskuntza Programa: edukiak ingelesez lantzen dira, astean 11 saio, A –PAI (euskara hautazkoa) eta G-PAI (euskararik gabea).

  • Kultura autoktonoa sustatzen du, gure ikastetxean egiten diren jardueretan parte hartuz, baita gure ikasleak dauden herrietan ere.

  • Informazio- eta komunikazio-teknologiak (IKT) erabiltzen ditu hezkuntza-tresna gisa, eta arbel digitaleko Lehen Hezkuntzako ikasgela guztiak jartzen ditu.

  • Klaustro konprometitua bere zereginean eta etengabeko prestakuntzan.

  • Harreman ona irakasle-taldearen eta familien artean.

  • Familien lankidetza hezkuntza prozesuan eta ikastetxearen kudeaketan, Eskola Kontseiluaren bidez, eta koordinazio bilerak Gurasoen Elkarteko ordezkariekin.

IKUSPEGIA

  • Remontival Ikastetxe Publikoaren helburua kalitatezko hezkuntza eskaintzea da, gure ikasleen garapen osoa eta harmonikoa bultzatuko duen eta bere gaitasun guztiak ahalik eta gehien garatu eta hainbat gaitasun eskuratzeko aukera emango dion giroan.

  • Banakako eta gizarte bizitzarako gai diren pertsonak prestatuko dituen ikastetxea izan nahi dugu, etapa akademiko bakoitzari dagozkion curriculum gaitasunak hizkuntza desberdinetan garatuz. Gaitasun horiek eskuratzeko behar diren tresnak izaera pedagogikoko planetan zehaztuko dira (ikastetxearen irakurketa eta idazketa plana, hobekuntza planak, etab.). puntualki ikasturte bakoitzeko Urteko Programazio Orokorrean jasoko direla.

  • Metodologia inklusiboen alde egin nahi dugu (solasaldi dialogikoak, talde kooperatiboak, talde interaktiboak, irakurketa partekatua...), gure ikasleen ikaskuntza-prozesua errazteko tresnak eskainiko dizkigutenak, eta, aldi berean, hezkuntza-komunitateko eragileen arteko lankidetza sustatuko dugu.

  • Gure ikasleen ezaugarrien aniztasunari erantzun nahi diogu, haien beharrei egoki erantzunez eta txikitatik identifikatuz.

  • Erreferentzia-zentro izan nahi dugu eskainitako prestakuntzagatik, balio sustatuengatik, bizitako esperientziek gure ikasleengan uzten duten arrastoagatik, kultura-jarduera osagarrien kalitateagatik eta aniztasunagatik, metodologia egokiak erabiltzeagatik, hizkuntzen tratamendu integratuagatik, informazioaren eta komunikazioaren teknologien erabilerarengatik

Responsive Image
Responsive Image

BALIOAK

  • Portaera gogoetatsua, parte-hartzailea eta laguntzailea.

  • Harremanetarako sentsibilitatea eta elkartasuna, berdinen arteko eta komunitateko kide guztien arteko harreman orekatuak sustatuz.

  • Zailtasunak gaindituz lan egiteko modu berriak sortzeko ekimena eta sormena.

  • Berdintasuna, desberdinak garela ohartuta.

  • Lan-taldeen eraginkortasuna eta eragimena, etengabeko hobekuntza bultzatuz.

  • Bertako kultura sustatzea.